.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخته شدن آنتن اصلي ماهواره اميد در مازندران
رئيس خانه صنعت و معدن مازندران گفت: يك واحد اصلي ماهواره اميد توسط يك واحد صنعتي مازندراني ساخته شد.‌
ساخته شدن آنتن اصلي ماهواره اميد در مازندران

رئيس خانه صنعت و معدن مازندران گفت: يك واحد اصلي ماهواره اميد توسط يك واحد صنعتي مازندراني ساخته شد.‌

به گزارش فارس ، داريوش هندويي در مراسم افتتاح سومين نمايشگاه برق، الكترونيك و صنايع وابسته در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان مازندران در قائمشهر با اشاره به اينكه سرمايه يك صنعتگر فراتر از پول است و بايد به اين ديد به يك توليدكننده نگريسته شود، افزود: صنعتگر يك كارآفرين است كه فاكتورهاي مهمي مانند شجاعت، علم، اعتقادات ديني و ملي، ايده و ابتكار دارد.
وي با بيان اينكه آنتن اصلي ماهواره اميد توسط يك شركت توليدي مازندران ساخته شده است آن را نشانه علم و شجاعت صنعتگران مازندران عنوان كرد و يادآور شد: دانشمندان جوان ايران به دنيا ثابت كردند كه علمشان محض نيست و علم كاربردي دارند كه برايشان عزت‌آفرين است.
هندويي با تاكيد بر اينكه كارآفرين براي توليد نياز به پول ندارد بلكه سرمايه وي اعتبار اوست، تصريح كرد: نبايد از صنعتگر انتظار داشت با گرفتن وام واحد صنعتي خود را اداره كند بلكه بايد به اندازه‌اي اعتبار داشته باشد كه از آن براي تداوم حيات واحد توليدي خود استفاده كند.
وي با ابراز تاسف از اينكه يك واحد صنعتي نبايد براي مديريت واحد توليدي‌اش مواد اوليه خود را بفروشد، افزود: پول عنصري فسادآور است كه اگر زايش نداشته باشد منجر به توليد نمي‌شود.
به گفته هندويي پول با وجود چرخش در واحدهاي توليدي و در جريان صنعتي و اقتصادي معنا پيدا مي‌كند.
رئيس خانه صنعت و معدن مازندران با اشاره به سطح كيفي نمايشگاه‌هاي داخلي و خارجي نيز يادآور شد: بزرگ‌ترين فايده يك نمايشگاه ايجاد اميد در جنبه‌هاي سياسي و اجتماعي است.
وي با بيان اينكه حضور دانش‌آموزان به صورت گروهي و در اردوهاي جمعي در نمايشگاه‌ها منجر به ايده‌سازي مي‌شود، خاطرنشان كرد: اگر نمايشگاه بهره‌برداري نشاط و خودباوري نشود ضرر كرده‌ايم.
هندويي با تاكيد بر اينكه در تمام نمايشگاه‌هاي معتبر دنيا نخستين ورودي‌ها به غرفه ايده‌ها و ابتكارات كودكان اختصاص دارد، يادآور شد: نبايد تصور شود نمايشگاه محل فروش است بلكه در معرض قراردادن تكنولوژي، داشته‌ها و ايده‌ها از مهم‌ترين فوايد آن است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.